Cumula - Innoveer uw klantcontact en communicatie-infrastructuur

Blog

Vijf effecten van Internet of Things op het Contact Center

Vijf effecten van Internet of Things op het Contact Center

november 2017Martijn Castricum

Door de opkomst van het Internet of Things (IoT) zal de customer experience flink gaan veranderen. En ook de rol van het contactcenter wordt anders. Wat staat de klantenservice en het contactcenter te wachten?

Hoe keuzemenu’s uw telefonische bereikbaarheid wél kunnen verbeteren

Hoe keuzemenu’s uw telefonische bereikbaarheid wél kunnen verbeteren

september 2017Martijn Castricum

Keuzemenu’s zijn vaak erg irritant. Je hoort daar vaak mensen over klagen. Maar zijn er ook manieren om keuzemenu’s wél klantvriendelijk te maken?

Internet of Things: nieuwe hype of is er echt iets aan de hand?

Internet of Things: nieuwe hype of is er echt iets aan de hand?

april 2017David Essink

Congressen en seminars over het Internet of Things (IoT) vallen als rijpe appelen van de boom tegenwoordig. Sommige mensen hoor je nu zeggen ‘ach, dit is weer zo’n nieuwe hype’. Hebben deze mensen gelijk? Of is er echt iets aan de hand?

Telefonie: de tien succesfactoren van een migratie

maart 2017Rik Koldewe

In een vorige blogpost staan de succesfactoren bij de voorbereiding van een telefonie migratie beschreven. Maar wat zijn de belangrijkste succesfactoren op het moment dat het échte werk gaat beginnen?

De toekomst van telefonie

december 2016John Vermeeren

“We bellen!” zeiden we vroeger vaak bij het afscheid. In het tijdperk van WhatsApp en social media doen we dat niet meer. Is er nog toekomst voor telefonie?

Tijdig informeren voorkomt onnodig telefoneren

oktober 2016Hans Rokebrand

Blogpost over een persoonlijke ervaring met telefonische bereikbaarheid in een ziekenhuis.

Telefonie: de tien succesfactoren bij de voorbereiding van een migratie

augustus 2016Rik Koldewe

Hoe belangrijk telefonie voor een bedrijf is, merk je pas wanneer het niet meer werkt. Hoe voorkom je dat een telefonie migratie ertoe leidt dat je niet meer bereikbaar bent?

Bereikbaarheidsrapportages: meten is niet altijd weten

augustus 2016Edwin van Dalen

Meten is weten. In contactcenters worden veel rapportages gemaakt over KPI’s. Helaas worden vaak de verkeerde conclusies getrokken.

De complexiteit van wifi-netwerken

juli 2016Christian Rovers

De kwaliteit van wifi ontvangst is vaak nogal teleurstellend en dit levert bij veel mensen  behoorlijk wat frustratie op. Wat is er aan de hand?